Błąd szwajcarskiej gazety

Szwajcarska gazeta “Tages-Anzeiger” w swoim tekście o książce Danuty Wałęsy, zaliczyła “wpadkę”. Jak podaje tvn24.pl, zamiast zdjęcia byłej pierwszej damy pojawiło się zdjęcie Joanny Senyszyn.

– Uważam, że jest to proroctwo, które mnie niezwykle cieszy, bo Polska zasługuje na to, aby mieć prezydenta kobietę – mówi nam Joanna Senyszyn.

Jak dodała w rozmowie z Onetem, nie będzie wysyłać żadnego sprostowania do szwajcarskiej gazety, bo jest “szczerze ubawiona”. – To cudowna freudowska pomyłka – mówi nam europosłanka SLD.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/blad-szwajcarskiej-gazety-senyszyn-jestem-szczerze,1,4964695,wiadomosc.html

-asd

[Głosów:0    Średnia:0/5]
Facebook

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *