Przyjaciel i wróg podatnika i konsumenta. Nowy konkurs portalu Korwin-mikke.pl z nagrodami

Portal Korwin-mikke.pl przygotowuje rankingi firm i instytucji: (nie)przyjaznych podatnikowi i (nie)przyjaznych konsumentowi. Rankingi zostaną opublikowane na www.korwin-mikke.pl i www.tomaszcukiernik.pl. Zapraszamy do udziału w przygotowaniu zestawień. Prosimy o typowanie kandydatów wraz z uzasadnieniem do tytułów:

1) Przyjaciel Podatnika 2012
2) Wróg Podatnika 2012
3) Przyjaciel Konsumenta 2012
4) Wróg Konsumenta 2012

 

Propozycje należy nadsyłać na adres: newsjkm@gmail.com do 30 grudnia 2012 roku. Wszystkie kandydatury zostaną umieszczone na stronie korwin-mikke.pl oraz www.tomaszcukiernik.pl. W styczniu 2013 roku po przeprowadzeniu dogłębnych konsultacji i analiz zostaną przyznane powyższe tytuły. Autorzy wygranych propozycjizostaną nagrodzeni książkami.

Objaśnienie zasad rankingów

1) Przyjaciel i wróg podatnika

Przyjaciel Podatnika 2012 to osoba lub organizacja, która w 2012 roku najbardziej pomogła podatnikom w Polsce. Wróg Podatnika 2012 to osoba lub organizacja, która najbardziej zaszkodziła podatnikom w Polsce. Chodzi o działania (podejmowane na szczeblu ogólnopolskim bądź lokalnym) osób (polityków, publicystów, ekonomistów, naukowców i innych) lub instytucji (zarówno państwowych i samorządowych, jak i niepublicznych, pozarządowych), które skutkowały zmniejszeniem lub zwiększeniem obciążeń podatkowych, a także zmniejszeniem lub zwiększeniem wydatków publicznych.

2) Przyjaciel i wróg konsumenta

Przyjaciel Konsumenta 2012 to osoba lub organizacja, która w 2012 roku najbardziej pomogła konsumentom w Polsce. Wróg Konsumenta 2012 to osoba lub organizacja, która najbardziej zaszkodziła konsumentom w Polsce. Chodzi o działania (podejmowane na szczeblu ogólnopolskim bądź lokalnym) osób (polityków, publicystów, ekonomistów, naukowców i innych) lub instytucji (zarówno państwowych i samorządowych, jak i niepublicznych, pozarządowych), które skutkowały wprowadzeniem nowych regulacji lub zaostrzeniem regulacji obowiązujących, a tym samym podniesieniem cen towarów bądź usług, pogorszeniem ich jakości lub zmniejszeniem wyboru konsumenckiego.

Tomasz Cukiernik 

Źródło:wym-1355310199002

M.G. 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Facebook

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *